Dijous, 1 de maig de 2014

1er de Maig: 'Pels drets socials, en lluita per un #noupaís'

Esquerra Republicana ha participat en la manifestació en motiu del 1er de maig, sota el lema 'Pels drets socials, en lluita per un #noupaís'. El candidat d'Esquerra Republicana – NECat – Catalunya Sí a les eleccions al Parlament Europeu, Josep-Maria Terricabras, ha afirmat que 'els drets socials que venim a reivindicar són drets democràtics, drets del poble, drets de la gent, no els drets de les grans estadístiques, ni les corporacions'.

Sobre la situació econòmica actual, Terricabras ha assegurat que 'tots aquells que hi veuen brots verds deuen ser daltònics i no distingeixen el verd dels altres colors'. 'Amb una situació amb més de 800.000 aturats i un 22% d'atur a Catalunya, no es pot dir que les coses van bé perquè hi ha molta gent que pateix', ha afegit.

A banda de Terricabras, la representació d'Esquerra Republicana a la manifestació ha estat encapçalada pel president del partit, Oriol Junqueras, el també candidat d'Esquerra Republicana – NECat – Catalunya Sí a les eleccions al Parlament Europeu, Ernest Maragall, els diputats al Parlament de Catalunya, Oriol Amorós i Agnès Russiñol, i la senadora Ester Capella.

Josep-Maria Terricabras atenent els mitjans