Dilluns, 5 de juny de 2017

Alfred Bosch: "És una setmana clau, un pas endavant en aquest procés que ens ha d’acostar a la plenitud democràtica"

El president del Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona, Alfred Bosch, ha explicat que “s’obre una setmana molt esperançadora, una setmana en què tindrem data, tindrem pregunta, i ho afrontem amb molta il·lusió”. “Finalment podrem explicar a la ciutadania quan votarem i quina serà la pregunta amb la qual podrem votar” ha celebrat Bosch.

Bosch ha destacat que encetem “una setmana clau que havíem estat esperant i que sens dubte serà un gran pas endavant en aquest procés que ens ha d’apropar a la plenitud democràtica i a allò que la gent vulgui decidir pel futur d’aquest país”.

L’Estat i l’estratègia de la por

Bosch ha respost a la filtració publicada per alguns diaris segons la qual la Moncloa ja té a punt un paquet de pautes jurídiques perquè els funcionaris no col·laborin en el referèndum. Alfred Bosch ha insistit que “el Parlament i el Govern de la Generalitat treballen per donar cobertura legal al referèndum, donant cobertura als treballadors públics durant l'organització, garantint-ne la celebració i, també, l’aplicació del resultat”.

En canvi, ha explicat Bosch, el que sí que és preocupant és aquesta campanya de la por i de les amenaces del Govern espanyol que “sens dubte respon a una absència de projecte. Els que tenim projecte i sabem el que volem, no tenim por, la democràcia no es pot escatimar, tenim projecte i tenim il·lusió”.

La societat catalana ha perdut la por. L'esperança i la il·lusió de poder decidir el futur del nostre país votant en un referèndum és molt més poderós que totes les amenaces que arriben des de l'estat espanyol”, ha conclòs Bosch.

Alfred Bosch atenent els mitjans de comunicació