Dimecres, 27 d'abril de 2016

Alfred Bosch: 'Proposem un govern de canvi real a Barcelona'

El president del grup municipal d’ERC-Barcelona, Alfred Bosch, ha proposat aquest matí un 'govern de canvi real' que inclogui la formació republicana, BComú i la CUP. Bosch ha considerat que la 'fórmula Barcelona' es basa en experiències com les de Sabadell o Badalona i que passa per incorporar la CUP.  Bosch ha recordat que ara fa un any 'els ciutadans van votar canvi, és per això que proposem aquest acord. Que ningú traeixi el somni'.

Bosch ha fet una proposta basada en tres punts:

1. Un nou govern per garantir el canvi real. Volem un govern municipal com el de Badalona o Sabadell. La fórmula de Barcelona passa per BComú, ERC i la CUP.

2. Una ciutat que mira el futur i ambiciona ser una gran capital d'Europa. Com París, Londres o Berlín.

3. Un Ajuntament de Barcelona que gestioni bé i que està centrat en fer la feina: servir els barcelonins i les barcelonines.

Finalment, Bosch ha apuntat que la situació dels darrers dies ha demostrat que cal agafar les regnes de Barcelona i, per això, ha fet una oferta que ha de servir per reforçar el govern i ajudar a tirar endavant la ciutat.

Podeu trobar els detalls de la proposta a www.alfredbosch.cat #CanviRealBCN

Alfred Bosch: 'Proposem un govern de canvi real a Barcelona'