Dijous, 14 de maig de 2015

Alfred Bosch: 'Volem estar a l’alçada de la gent gran'

El candidat d’Esquerra Republicana-Moviment d’Esquerres, Alfred Bosch, ha presentat avui les propostes per la gent gran acompanyat per Montse Benedí i Trini Capdevila. L’alcaldable ha defensat la necessitat de 'respondre als drets de la gent gran' perquè 'volem estar a l’alçada de la gent gran', ha assegurat. Bosch ha explicat que 'volem fer complir els seus drets, respondre a les seves necessitats i acompanyar la gent gran perquè visqui de manera digna'.

Bosch a proposat 'reforçar els serveis socials amb equips multidisciplinaris per atendre la gent gran' i s’ha mostrat partidari de 'fer del domicili de la gent gran el centre on es faci aquesta atenció'. 'Les persones grans tenen dret a viure als seus domicilis dignament, volem ajudar a a rehabilitar i dignificar els pisos de la gent gran amb un programa de rehabilitació orientat a aquest col·lectiu', ha proposat.

L’alcaldable republicà ha proposat també la posada en marxa del programa Cap Àvia ni Cap Avi Sol a Barcelona que utilitzarà dispositius que alertin de les situacions de risc. 'Aquests mecanismes, alertaran una central i els serveis socials, i permetran fer un monitoratge constant a la gent gran', ha assegurat Bosch, qui ha explicat que aquesta mesura pretén arribar 'al 100% dels majors de 70 anys i tindria un cost estimat d’uns 2,3 milions d’euros'.

Acte d'Alfred Bosch amb Trini Capdevila i Montse Benedí