Dimarts, 15 de gener de 2013

Arnau: aquesta nova sentència ha de servir perquè el PP acabe amb la persecució contra ACPV

El Tribunal Superior de Justícia del País Valencià s'ha pronunciat per primera vegada a favor d'Acció Cultural del País Valencià sobre els recursos que l'entitat va presentar contra les multes interposades per la Generalitat Valenciana. Segons la resolució, la Generalitat haurà de tornar els 300.000 euros de la tercera multa contra ACPV així com retirar l'expedient sancionador. La secretària general d'Esquerra Republicana del País Valencià, Núria Arnau ha volgut "celebrar la resolució del TSJ a favor d'ACPV. Aquesta nova sentència, després de la del Tribunal Suprem torna a donar la raó a ACPV i a a tots qui hem donat suport al llarg del procés per tal de mantenir les emissions de la CCMA al País Valencià. Aquesta sentència així com l'ordre del TSJ d'executar la sentència del suprem suposen un nou triomf de la normalitat i la democràcia i ha de servir perquè el PP acabe amb la persecució contra ACPV".

La dirigent republicana ha afirmat que "mentre esperem que també siga favorable la resolució del recurs sobre la segona multa de 100.000 euros, instem al govern valencià del Partit Popular a que torne els diners de les multes a ACPV. Ens alegrem que es faça justícia en aquest tema davant del destrellat que han representat els succesius governs tan del PSOE  per la seua innoperància com del PP que practica per sistema l'anticatalanisme i la censura per amagar els casos de corrupció i el seu desgovern, així com esperem que prompte es puga restablir el senyal de TV3 arreu del País Valencià.