Divendres, 19 de setembre de 2014

Assemblea Nacional de Dones a València

El passat dissabte 13 de setembre, es va celebrar l' Assemblea Nacional de Dones 2014 a València. Aquesta trobada, que se celebra anualment a diferents indrets dels Països Catalans serveix de punt de trobada i debat de les dones d'Esquerra.

L'assemblea d'enguany celebrada a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània, va servir per fer balanç de tota la tasca realitzada durant el darrer any des de la secretaria de les Dones. A més, la trobada va acollir el debat i el recolzament unànime del document elaborat per la comissió 13 d'abril d'Esquerra Republicana del País Valencià sobre el dret a la interrupció voluntària de l'embaràs. La lluita contra la contrareforma de la llei de l'avortament de Gallardón, ha estat un dels eixos fonamentals de la feina realitzada arreu del territori durant aquest any.

A més, com ja es costum cada any, l'Assemblea Nacional de Dones d'Esquerra Republicana, va atorgar la seua menció especial a dones que destaquen per la seva defensa dels drets de les dones. Enguany, la menció ha estat atorgada a Rosa Guiralt, fiscal delegada de violència de gènere de València, qui va recordar la necessitat de combatre des de tots els fronts la violència masclista i de dotar de les eines necessàries a tots els agents implicats des de tots els àmbits.

Assemblea Nacional de Dones a València