Diumenge, 8 de març de 2015

Bosch: 'Hem de treballar per l'equiparació plena home-dona'

El candidat a l'alcaldia de Barcelona i portaveu d'Esquerra Republicana al Congrés, Alfred Bosch, ha participat de la manifestació del 8 de Març que ha sortit de la plaça Universitat de Barcelona. Bosch ha encapçalat la representació d'Esquerra Republicana que participava sota el lema 'Dones amb tots els drets' on hi han assistit la secretària de les dones, Rosa Amorós i la senadora Ester Capella, entre molts altres representants d'Esquerra Republicana.

Bosch ha reclamat 'treballar perquè l'equiparació plena en salaris, en igualtat, sigui una realitat. També per introduir mesures perquè l'agresivitat no formi part de la relació entre homes i dones. Cal aconseguir plena equitat en tots els aspectes de la vida, a les institucions i al sector privat. Aplicarem plans d'igualtat a tot arreu, a Barcelona i en tots els àmbits de la vida on poguem influir'.

La secretària nacional de les Dones, Rosa Amoròs, ha defensat que 'hem de seguir treballant perquè no hi ha encara cap àmbit on hi hagi igualtat real de drets, ni en l'ambit de la família, ni amb l'atenció a les persones grans, a les escoles i instituts es continua veient atractiu els nois agressius i va en augment la violència masclista. Cal influir des del nostres àmbits, des de les nostres lleis. I hem de defensar el control sobre el nostre propi cos, les lleis del PP l'únic que fan és anar en contra de les persones. Ens hem de posar en front de les retallades de drets de les dones i és per això que 'volem un nou país per fer una societat justa, igualitària, on homes i dones estiguin en igualtat de condicions per viure la seva vida feliç i amb tots els drets', ha afirmat.

Rosa Amorós també ha reclamat el màxim suport per la llei d'igualtat que es portarà al Parlament i que ha d'ajudar en anar en aquesta línia.

Bosch: 'Hem de treballar per l'equiparació plena home-dona'