Dissabte, 8 de juny de 2002

Carod elogia la "valentia" dels bisbes bascos contra la llei de partits

El secretari general d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira, ha elogiat "el gest de dignitat, de valentia i de coherència dels bisbes bascos" al donar a conèixer la carta pastoral en la qual critiquen la Llei de Partits i consideren contraproduent il·legalitzar Batasuna. Segons el secretari general d'ERC, "el Govern del PP no vol la pau al País Basc, de fet el que vol és una victòria militar i una rendició incondicional, i això no té res a veure amb la cultura democràtica que es basa en les urnes i el diàleg, i el senyor Aznar cada vegada té una actitud més allunyada dels posicionaments democràtics".
Carod ha visitat Erill-la-Vall, a l'Alta Ribagorça, des d'on ha defensat la necessitat de procurar "una igualtat d'oportunitats per a tots els ciutadans que viuen a Catalunya, amb independència del lloc on resideixen" i ha criticat que els habitants dels municipis del Pirineu tinguin problemes de transport i d'accés a les noves tecnologies de la informació per falta d'inversions.