Dimarts, 2 de setembre de 2014

Han de pagar tots els que han robat, es diguin Pujol, Botín o Cristina de Borbó

La diputada d’Esquerra Republicana, Teresa Jordà, ha reclamat aquest matí a Montoro que es publiqui la llista dels defraudadors i que es persegueixi a tots els defraudadors fiscals. Jordà ha recordat que ‘Pujol ha de pagar sobretot per haver enganyat i defraudat al poble de Catalunya’ i sense voler excusar a l’expresident, Jordà ha recordat que ‘Han de pagar tots els que han robat. Es diguin Pujol. Botín o Cristina de Borbó’.

La diputada ha recordat que ‘catalanista o espanyolista, un defraudador no és més que un defraudador’ i creiem que ‘l’escarni i la persecució, merescuda, que ha rebut Pujol’ s’ha d’estendre a la resta de defraudadors, sigui polític, banquer o empresari, sigui qui sigui’ perquè ‘si no es publica aquesta llista la persecució no serà per defraudador, ho serà per ser catalanista’.

Jordà també ha defensat que ‘volem que ens expliqui per què el Govern espanyol no havia dit res si el coneixien des de feia anys, això es diu connivència pura i dura’, Finalment, la diputada ha recordat que el Parlament català ha aprovat aquest matí la compareixença de Pujol per donar totes les explicacions sobre el cas d’evasió fiscal que l’afecta’.

ERC-RCat-Catalunya Sí aconsegueix que ajudes per als cultius afectats per la pedregada de Lleida

2.9.2014
Jordà: 'Han de pagar tots els que han robat, es diguin Pujol, Botín o Cristina de Borbó'
VEURE