Dimecres, 30 d'abril de 2014

Comencem el #noupais. Ara, a Europa

El cap de llista per Esquerra Republicana-NeCAT-Catalunya Sí, Josep-Maria Terricabras, i el numero 2 de la llista per NeCAT, Ernest Maragall, han presentat avui el lema i el cartell de la campanya de les Eleccions al Parlament Europeu del proper 25 de maig. 'Comencem el #noupaís. Ara a Europa' és el lema que recull l'energia d'un nou país que està construint la gent cap a una nova Europa molt més social, una Europa que també ha de ser nova i que s'ha de renovar necessàriament perquè per l'actual camí no és sostenible' ha explicat Josep-Maria Terricabras.

El cap de llista de la coalició ha assegurat que 'hem de demostrar col·lectivament a Europa el nou país que volem ser. Si volguéssim fer una còpia del que hem fet fins ara a Europa, la nostra aportació seria nul·la. Volem fer un nou país on valgui la pena viure-hi. Hem d'aconseguir que la participació superi totes les dades assolides fins al moment. Volem omplir les urnes el 25 de maig i que sigui el preàmbul d'omplir les urnes el 9 de novembre'.

'Volem una Europa nova en els polítiques socials, en la transparència democràtica, en els pactes col·lectius per solucionar qüestions que afecten tots els membres com el desenvolupament econòmic, la immigració, el benestar social...Calen pactes d'anivellament social. En definitiva volem més Catalunya i més Europa, una Catalunya millor i una Europa millor', ha reblat Josep-Maria Terricabras.

El numero 2 de la llista per NeCAT, Ernest Maragall, ha destacat que 'cada vot val per dos, cada vot dirà un nou país i una Europa nova. Serà un vot carregat d'oportunitats, un vot que ha d'influir, les noves esquerres hem d'omplir de contingut la construcció de la nova Europa'.

En clau catalana els números 1 i 2 de la llista han desitjat una molt bon resultat de les forces sobiranistes sense entrar a valorar ni primer ni segon lloc. Ernest Maragall ha assegurat que 'serem els homes del president a Europa', 'serem els homes del procés' ha afegit Terricabras.

Podeu trobar informació sobre el lema, vídeos de campanya i dades d'agenda a la pàgina web que també s'ha presentat avui amb l'adreça www.noupais.eu

Josep-Maria Terricabras i Ernest Maragall presentant el lema i el cartell  d'Esquerra Republicana-NeCAT-Catalunya Sí per les Eleccions al Parlament Europeu
Josep-Maria Terricabras i Ernest Maragall presentant el lema i el cartell d'Esquerra Republicana-NeCAT-Catalunya Sí per les Eleccions al Parlament Europeu

6.5.2014