Dilluns, 2 d'octubre de 2017

Comunicat d'Esquerra Republicana sobre l'Aturada de País del 3 d'octubre

Esquerra Republicana dóna el seu suport incondicional a l'Aturada de País convocada el 3 d'octubre per la Taula per la Democràcia i suspendrà totes les seves activitats. Davant la brutalitat i violència exercida per part de l’Estat espanyol contra els ciutadans, la resposta ha de ser l’aturada general del país.

En aquest sentit, Esquerra Republicana crida als seus militants i simpatitzants i al conjunt de la ciutadania a sumar-se a aquesta convocatòria. Els treballadors del partit en els diferents centres de treball han decidit sumar-se de manera unànime a la convocatòria i les diferents seus d'Esquerra Republicana restaran tancades durant tot el dia.

Al llarg de la jornada, els càrrecs electes i membres de la direcció del partit participaran en les diferents convocatòries anunciades.