Dissabte, 22 de març de 2014

Jornada sobre l'apoderament ciutadà i els drets civils a la República Catalana

Esquerra Republicana ha organitzat avui la jornada 'Democràcia del #NouPaís. Apoderament ciutadà i drets civils a la República Catalana', en el marc d'un cicle de jornades i diàlegs pel nou país que volem per reflexionar des de diferents perspectives sectorials sobre la República Catalana moderna i avançada que es vol construir. Des d'Esquerra Republicana no només estem compromesos en la celebració de la consulta sobre la independència i la constitució d'un estat independent sinó que també volem definir quin és el nostre model per a la futura República Catalana.

La jornada s'ha estructurat en tres parts. Una primera per definir quins són els pilars bàsics sobre els quals s'ha de sustentar la futura Constitució Catalana per erigir-se com un estat amb una democràcia de qualitat. El segon bloc ha estat dedicat a aprofundir sobre l'apoderament ciutadà i la governança democràtica per fer que la ciutadania participi de la política a través del compromís cívic. I finalment, el tercer bloc ha tractat sobre els drets civils que s'hauran de recollir en la futura Constitució de la República Catalana des d'una perspectiva múltiple: la igualtat home-dona, els drets de ciutadania de les persones immigrades, la igualtat efectiva de les persones LGTB, i la garantia de drets i discriminació positiva de col·lectius socials (infància, discapacitats...).

Properament, se celebrarà la jornada 'La República del Benestar. Justícia social i igualtat d'oportunitats al #NouPaís'.

Podeu trobar tota la informació i el recull de les jornades en aquest enllaç: http://www.votaresdemocracia.cat/dialegs-i-jornades.html.

, en el marc d'un cicle de jornades i diàlegs pel nou país que volem per reflexionar des de diferents perspectives sectorials sobre la República Catalana moderna i avançada que es vol construir. Des d'Esquerra Republicana no només estem compromesos en la celebració de la consulta sobre la independència i la constitució d'un estat independent sinó que també volem definir quin és el nostre model per a la futura República Catalana. - See more at: http://www.esquerra.cat/actualitat/esquerra-republicana-organitza-una-jornada-per-analitzar-el-paper-dels-emprenedors-en-la-f#sthash.fHInYYft.dpuf, en el marc d'un cicle de jornades i diàlegs pel nou país que volem per reflexionar des de diferents perspectives sectorials sobre la República Catalana moderna i avançada que es vol construir. Des d'Esquerra Republicana no només estem compromesos en la celebració de la consulta sobre la independència i la constitució d'un estat independent sinó que també volem definir quin és el nostre model per a la futura República Catalana. - See more at: http://www.esquerra.cat/actualitat/esquerra-republicana-organitza-una-jornada-per-analitzar-el-paper-dels-emprenedors-en-la-f#sthash.fHInYYft.dpuf

Jornada Democràcia del #noupaís