Dimarts, 14 d'abril de 2015

EL PP posa per davant el fanatisme a la seguretat en l’avortament

El diputat d’Esquerra Republicana Joan Tardà ha defensat que no es prengui en consideració la reforma de l’avortament que avui ha presentat el PP i que ha impulsarà gràcies al vots de la seva majoria absoluta. Tardà ha defensat que ‘prefereixen sacrificar la seguretat de les dones més indefenses i vulnerables para satisfer el seu classisme i el seu fanatisme’ i ha recordat que ‘per això som republicans! Perquè anhelem una societat on siguin les dones les que decideixin sobre el seu propi cos i no ho facin ni el homes... ni Déu’.

Tardà ha començat la seva intervenció, avui 14 d’abril, amb un ‘Viva la República Catalana, Visca la República espanyola! I visca la fraternitat i les llibertats de les nacions ibèriques’ per anunciar que ‘el futur és republicà perquè la República és sinònim de llibertat’ i ha recordat que ‘el present iniciat l’any 1931 és amb una República que va legislar el dret a decidir lliurement la seva maternitat’.

‘De manera perversa avui és el dia triat pels reaccionaris per dinamitar els drets sexuals i reproductius en una iniciativa que dinamitat la llei de 2010. De res els importa l’amplia majoria parlamentària que la va fer possible i de res els hi importa que aquesta llei ens homologués amb la resta de legislacions europees’, ha recordat Tardà que ha afegit que ‘com de res els hi ha importat que la seva única finalitat sigui acontentar la jerarquia eclesiàstica més integrista i a la ultradreta del seu partit per encarar unes eleccions que se’ls hi plantegen difícils’.

Joan Tardà