Dijous, 13 de març de 2014

ERC aporta al debat monogràfic sobre la pobresa propostes noves, concretes i amb compromisos pressupostaris

El diputat d’ERC, Pere Bosch, ha destacat que ‘ERC ha escoltat la petició de les entitats que en la lluita contra la pobres van demanar als grups parlamentaris que aportessin propostes noves, concretes i amb compromís pressupostari’. ‘Som conscients de la gravíssima situació, del patiment , i que no tenim prou recursos per arribar a totes les necessitats reals, però assumim compromisos i la fermesa de seguir-hi treballant’.

Bosch ha volgut destacar que continuava per Esquerra Republicana la tasca que va iniciar fa anys quan el grup parlamentari va proposar el 2011 un Pacte Nacional contra la pobresa. Una tasca que s’ha vist reflectida als pressupostos 2014 en què ja vam escoltar les entitats amb mesures com les destinades a la Renda mínima d'inserció, ajut a famílies amb risc de ser desnonades, ajut a famílies amb infants a càrrec i beques menjador.

Bosch ha explicat detalladament algunes de les propostes que s'aproven al ple monogràfic i ha afegit  que  ‘segur que podem fer més i podrem fer-ho amb els treballs del Pacte Nacional per la Pobresa, ho farem i serem el màxim d’exigents. I també fem una crida als grups parlamentaris per afegir-se a aquest acord i una crida al Govern, serem el màxim d’exigents i vigilants per tal que el Govern compleixi els compromisos que avui adquirim’.

El diputat  Pere Bosch intervenint al Ple
El diputat Pere Bosch intervenint al Ple