Dimarts, 11 de març de 2014

ERC assumeix el compromís d’obrir el debat de la Renda Garantida de Ciutadania i demana valentia i compromís als grups parlamentaris

El portaveu adjunt del Grup Parlamentari d’ERC, Oriol Amorós, ha avançat que ‘de cara al ple monogràfic sobre pobresa que es celebra a partir de demà al Parlament, Esquerra Republicana assumeix el compromís d’obrir el debat de la Renda Garantida de Ciutadania, cal replantejar tota la política de rendes socials’. Amorós ha demanat ‘valentia als grups parlamentaris per complir amb el deure que tenim de buscar el màxim d’acord i solucions amb els instruments que tenim’.

Oriol Amorós ha explicat que ‘coneixem les dades, la gravetat de la situació, i no ens podem distreure en la picabaralla entre partits. Afrontem del debat reconeixent la gravetat de la situació i assumim de manera franca quins son els instruments de què disposem, actuarem amb exigència al Govern i amb la ma estesa a tots els grups parlamentaris’.

El portaveu adjunt del Grup Parlamentari d’ERC ha insistit que ‘afrontem aquest ple com un ple carregat de contingut, amb moltes propostes, no anem a acusar ningú per aspectes merament formals. Anem al ple amb idees i cridem als grups a no refugiar-se en al discrepància perquè això no té cap valor i no ajuda ningú. Cal que siguem valents i que ajudem la gent que pitjor ho està passant tenint la valentia d’arribar a acords’.

El portaveu adjunt d'Esquerra al Parlament, Oriol Amorós