Dilluns, 9 de setembre de 2013

ERC Catalunya-Nord crida a participar a la mobilització del 10 de setembre

La Federació de la Catalunya Nord d'Esquerra Republicana de Catalunya ha sostingut sempre els moviments reivindicatius dels treballadors de la nostra terra.

Coherent amb aquesta dinàmica, ERC Catalunya Nord crida a participar a la manifestació del proper dimarts, 10 de setembre, a les 11 hores, a la plaça de Catalunya de Perpinyà, convocada per les organitzacions sindicals, contra els projectes de reforma de les pensions, prevists pel MEDEF i el govern.

Voler justificar aquesta reforma amb l'argument del dèficit de les caixes de pensions, quan veiem els 20 miliards d'euros acordats a la patronal, o els 180 miliards d'euros repartits en benefici dels accionistes, senzillament no és creïble.

Al mateix temps, voler fer treballar més als treballadors més grans, només conduirà a disminuir la seva esperança de vida en plena salut, provocarà un augment del xomatge dels joves, agreujant el dèficit dels comptes socials.

En defensa dels drets dels treballadors, mobilitzem-nos el 10 de setembre, a 11h, a la plaça de Catalunya de Perpinyà.

Joan Ridaura