Dimarts, 2 de setembre de 2014

ERC sol·licitarà una comissió d’investigació al Parlament pel ‘Cas Pujol’

La diputada d’ERC-Catalunya Sí, Gemma Calvet, ha anunciat que, ‘en coherència amb els posicionaments expressats els darrers dies i un cop conegut el contingut de la carta que l’ex president Pujol ha fet arribar al Parlament on expressa la seva voluntat de comparèixer a partir del dia 22 de setembre, ERC sol·licitarà la creació d’una Comissió d’Investigació al Parlament que tracti sobre el frau fiscal i la corrupció’.

Calvet ha explicat que ‘en aquests moments s’està en converses amb els grups parlamentaris per arribar al màxim consens possible a l’hora de signar la petició’ (son necessàries les signatures com a mínim de dos Grups Parlamentaris).

Davant de les constants declaracions que volen lligar el ‘Cas Pujol’ amb el procés català Calvet ha insistit que ‘el Cas Pujol afecta la política catalana, el procés el lidera la gent, la confiança en el Dret a Decidir, la gent treballadora, els professionals, les entitats,..., la força de la democràcia i el civisme.’

La diputada d'ERC-Catalunya Sí, Gemma Calvet