Dijous, 18 de setembre de 2014

Escòcia decideix avui el seu futur, Catalunya ho farà el 9N

Avui a Escòcia es demostra que votar és normal en un país normal. Els escocesos celebren avui un referèndum d'independència del qual tot el món n'està pendent. L'actitud del Govern del Regne Unit ha estat molt important perquè aquest procés s'hagi desenvolupat amb total normalitat. Una actitud que contrasta amb les reiterades negatives del Govern de l'Estat espanyol, amb el suport també del principal partit de l'oposició, davant de les reivindicacions catalanes en favor de l'exercici del dret a decidir.

Esquerra Republicana serà avui a present a Edimburg, presenciant la celebració del referèndum i donant suport als independentistes escocesos. Els representants d'ERC seran Jordi Solé, vicesecretari general d'Internacional i Relacions Institucionals d'Esquerra Republicana i secretari general de l'Aliança Lliure Europea, i Josep-Maria Terricabras, diputat al Parlament Europeu.

La celebració amb normalitat del referèndum ja és en si mateixa una victòria de la democràcia. Escòcia decideix avui el seu futur i Catalunya ho farà el proper 9 de novembre.

Escòcia decideix avui el seu futur, Catalunya ho farà el 9N