Language In your language Accessiblitat Accessibilitat Butlletí Butlletí Apunta-t'hi Fer-se militant Mapa web Mapa web Contacte Fer una consulta RSS
Dimarts, 25 de març de 2008

Esquerra celebra els passos cap a la democratització del Pakistan

Bernat Joan ha celebrat “els primers passos que han tengut lloc al Pakistan després de les eleccions i de la victòria dels partits opositors al president Pervez Musharraf”. Segons el secretari de Política Internacional d’Esquerra, “l’entesa enter el PPP i la Lliga Islàmica consolida una majoria democràtica sòlida, que pot permetre un procés de renovació democràtica seriós al Pakistan”. Així mateix, Joan considera que “l’alliberament del cap del tribunal suprem, I. Mohammed Chandhry, amb arrest domiciliari per ordre de Musharraf, constitueix un altre bon símptoma del caire que prenen les coses en aquell estat”.

Finalment, el Secretari de Política Internacional d’Esquerra ha expressat el seu desig que “els passos favorables a un gir democràtic es vagin consolidant” i que “no existeixi resistència als canvis necessaris per avançar en aquesta direcció”, en referència a possibles maniobres del president Musharraf per perpetuar-se en el poder.

També et pot interessar...

Bernat Joan
Bernat Joan

© 2010 Esquerra_Avís legal_Sobre el web