Dimecres, 12 d'agost de 2015

Esquerra demana que s'aclareixin els fets de la mort a Salou

Esquerra Republicana lamenta la mort del senegalès Mor Sylla aquest dimarts a Salou mentre fugia dels Mossos en una operació contra la venda ambulant, i trasllada el condol a la família. ERC demana, a més, que s'investigui el cas per aclarir els fets que han desencadenat aquesta mort, i fa una crida al diàleg per restablir la pau social, després que aquesta mort tràgica hagi desencadenat alguns aldarulls a Salou.

'Com en tots els casos que, al voltant d'una actuació policial, es produeix una mort, comptem que hi haurà una investigació i que se n'informarà amb tota la transparència'
, ha declarat aquest dimecres el vicesecretari d'ERC Oriol Amorós.

'Ha estat un tràgic succés que revela el drama que viuen milers de ciutadans al nostre país: privats de drets civils per no tenir la ciutadania, sense opcions laborals dignes, castigats a perpetuar una vida al marge de la societat, indefensos davant el risc de ser deportats o internats al CIE, i convivint amb la incertesa diària i la pobresa extrema', ha lamentat Amorós. De fet, ERC creu que cal avançar cap a solucions que transformin les activitats de l'economia submergida en activitats laborals dins de l'economia formal.

'Hem de fer tot el possible per garantir que no es repeteixi un drama similar'
, ha conclòs.

Amorós ha lamentat el tràgic incident a Salou