Dijous, 4 de maig de 2017

Esquerra dóna suport a l'entrada al Congrés de la proposició de llei contra la discriminació per orientació sexual

El grup d’Esquerra Republicana al Congrés de Diputats s’ha sumat aquesta tarda, amb la seva firma, a la proposició de llei contra la discriminació per orientació sexual, identitat o expressió de gènere i caracteristiques sexuals, i igualtat social de lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, transgènere i intersexuals que s’ha presentat al Congrés.

La iniciativa ha nascut del propi col·lectiu i s’ha canaltizat a través dels partits, tots menys el PP, que han estat els encarregats d’iniciar-ne el tràmit amb la seva entrada al registre de la cambra baixa. Ara, la proposició començarà el recorregut parlamentari.

Per part d’Esquerra Republicana hi ha participat la diputada portaveu d’Igualtat, Teresa Jordà, que ha volgut posar posar de relleu “la importància d’un dia com el d’avui, en què comencem un camí  en el reconeixement dels drets del col·lectiu LGTBI a nivell estatal sense renunciar al ple desplegament de la Llei catalana 11/2014 que fou pionera a nivell europeu”.

Teresa Jordà, aquesta tarda al registre del Congrés amb els impulsors de la iniciativa i altres representants dels partits signants