Dissabte, 30 de juny de 2007

Esquerra participa en la manifestació de l'Orgull Gai

Diversos càrrecs i membres del govern d'Esquerra han participat en la manifestació del Dia de l'Orgull Gai a Barcelona per rebutjar la transfòbia, o la discriminació cap a les persones transsexuals, transgèneres i intersexuals. Concretament, per part d'Esquerra hi han estat presents el secretari general de Joventut de la Generalitat, Eugeni Villalbí; el responsable del Programa per al Col·lectiu de Gais, Lesbianes i Transsexuals, Xavier Verdaguer; el diputat al Parlament, Pere Aragonès; el regidor de Barcelona, Xavier Florensa; i per part de la Comissió Sectorial de Polítiques per a Gais, Lesbianes i Transsexuals d’Esquerra, el seu president, Jordi Rallo; el vicepresident, Òscar Pasqual, i el president regional de Barcelona, Nicolàs Martín.

La manifestació ha agrupat unes 40.000 persones per reivindicar la normalitat i respecte per a qualsevol opció sexual i que, a més a més, han commemorat el 30è aniversari de la primera marxa que es va fer a la ciutat. Els organitzadors també han comentat durant l'acte la llei d'identitat de gènere, aprovada recentment, i han destacat que encara és incompleta. Els representants d'Esquerra han avançat amb una pancarta que mostrava el lema "L'Esquerra que entén. Per la plena igualtat social".

Jordi Rallo i Eugeni Villalbí