Dimarts, 8 d'agost de 2017

Esquerra Republicana, a la Diada Nacional d'Eivissa i Formentera

El 8 d'agost es commemora la conquesta de les dues illes per part de l'enviat de Jaume I

Esquerra Republicana s'ha sumat una vegada més a la celebració de la Diada Nacional d'Eivissa i Formentera. El president de la federació d'Eivissa i Formentera d'Esquerra, Josep Prats i la representant de les JERC, Irina Moreno, han estat acompanyats pel senador republicà a Madrid, Bernat Picornell.

Picornell ha destacat que “el Principat està immers en un moment polític que no té aturador i que ens portarà a votar el proper 1 d'octubre”. Picornell ha destacat que pel que fa al futur de les Illes “aquest moment ens permetrà també iniciar el procés d'alliberament que ha de portar a proclamar la República dels Països Catalans”.

Amb la celebració de la Diada es commemora la conquesta d'Eivissa i Formentera per part de l'enviat del rei Jaume I, Guillem de Montgrí, el 8 d'agost de 1235, la jornada ha constat d'una ofrena floral i els parlaments dels representants d'Esquerra Republicana.

Irina Moreno de les Jerc, amb Josep Prats portaveu d'Esquerra Republicana a Eivissa i Formentera, i a la dreta, el senador Bernat Picornell.