Divendres, 18 d'agost de 2017

Esquerra Republicana assistirà a la reunió del Pacte Antiterrorista com a observador

Esquerra Republicana de Catalunya, en solidaritat amb les víctimes, en sintonia amb la bona cooperació institucional establerta i tenint en compte les circumstàncies internacionals  que ens porten a 13 llargs anys de lluita contra el repte que representa el terrorisme global, assistirà a la reunió de dilluns 21 d’agost del Pacte Antiterrorista, si hi és convidada, en qualitat d'observador.

No és ara el moment per discutir sobre els motius que considerem vigents i que han fet que ERC no formés part d'aquest pacte, però alhora considerem que la situació excepcional i la realitat d'un món que canvia de manera vertiginosa ens hi fan ser.

La nostra inequívoca posició en contra del terrorisme ens porta a participar-hi de manera puntual. Ferms i convençuts que cal un canvi immediat de la llei per tal que mai pugui ser utilitzada per interessos polítics que vagin més enllà de la lluita contra el terrorisme.

No deixarem passar aquesta oportunitat, també, per reclamar que en defensa de la bona coordinació entre forces de Seguretat que s'ha demostrat en les darreres hores, definitivament el cos dels Mossos d’Esquadra tingui accés a tota la xarxa internacional d’informació de la policia.

Comunicat oficial d'Esquerra Republicana de Catalunya