Dijous, 16 de juliol de 2015

Esquerra Republicana es suma a la petició d'indult pel jove Sergi Hernández

Esquerra Republicana ha cursat una petició d'indult pel jove Sergi Hernández acusat per un delicte de lesions i condemnat a una pena de 3 anys de presó pels fets ocorreguts el 12 d'octubre del 2011 quan participava d'una manifestació per impedir la celebració d'un concert organitzat per grups neonazis i d'extrema dreta a Barcelona.

Esquerra Republicana ha adreçat una carta al ministre de justícia espanyol on explica que s'entén que aquesta sentència suposa una vulneració del principi de proporcionalitat i de resocialització de la pena , atès que suposarà la ruptura injustificada de la vida personal, social i professional del Sr Hernández per uns fets ocorreguts fa 4 anys en què, malauradament es va veure implicat.

La carta demana al Ministerio que faci ús del dret de gràcia i accedeixi a concedir l'indult total o parcial per evitar un ingrés a presó del tot innecessari, alhora que destaca la necessària tasca que venen duent a terme les associacions i grups antiracistes, que des del treball voluntari, impedeixen que els discursos de l'odi de grups neonazis i d'extrema dreta avancin a la nostra societat.

Esquerra Republicana ha adreçat una carta al Ministerio de Justicia demanant l'indult pel jove Sergi Hernández