Divendres, 26 de juny de 2015

Esquerra Republicana participarà a les mobilitzacions en motiu del Dia Internacional per l’Alliberament LGTBI

Com cada 28 de Juny, Dia Internacional de l’Alliberament o l’Orgull LGTBI, Esquerra Republicana tornem a sortir al carrer i a participar (enguany amb el lema 'Cap a un #noupaís de persones lliures') als actes i les mobilitzacions organitzades pel teixit associatiu LGTBI arreu dels Països Catalans, i animem tota la ciutadania a sumar-s'hi.

Des d’Esquerra Republicana refermem el nostre compromís per construir un nou país just i amb igualtat d’oportunitats per a tothom. Un nou país respectuós amb la diversitat sexual i lliure d’homofòbia. Un nou país on el dret d’estimar com vulguem i el de constituir una família formi part del seu ADN.

Per això és molt important que en els propers mesos es completi el desplegament de la Llei contra la LGTBIfòbia, donant-la a conèixer arreu del territori, dictant els reglaments i disposant els recursos econòmics necessaris per tal garantir la seva aplicació. Una tasca a la que s’han de sumar els nous ajuntaments sorgits de les darreres eleccions municipals per tal de fer-la arribar als pobles i ciutats del nostre país. També cal esperar el que canvi polític que s’ha produït al País Valencià i a les Illes, on el PP ha perdut la seva hegemonia després de molts anys, impliqui un avenç pel que fa a les polítiques adreçades al col·lectiu LGTBI.

Mobilitzacions organitzades arreu dels Països Catalans

Barcelona (27 de juny)
Pride Barcelona (18h Avinguda Paral·lel/Portal del Santa Madrona)
Manifestació de la Comissió Unitària 28J (18’30h Pl. Universitat)