Dimarts, 3 d'octubre de 2017

Esquerra Republicana presentarà una querella contra Rafael Hernando arran de les acusacions que ha fet aquest matí

Esquerra Republicana presentarà una querella contra el portaveu del Partit Popular al Congrés dels Diputats Rafael Hernando per les inacceptables declaracions que ha fet avui en una ràdio acusant el partit republicà de voler morts a Catalunya. Esquerra Republicana considera que les declaracions són intolerables i ha engegat els tràmits necessaris per la presentació d’una querella per injúries.

Tengo la sensación de que ERC, la CUP y alguna otra formación quiere que haya muertos en Catalunya", ha acusat textualment Hernando. També ha afirmat que l’aturada general del país que avui hi ha a Catalunya és de “tall nazi”.

Esquerra Republicana creu que aquestes paraules només busquen generar crispació, incitar a l’odi i provocar incidents a la manifestacions massives i pacífiques que hi ha avui a tot el país. A més, són una banalització del feixisme intolerable.