Dilluns, 14 de desembre de 2015

Esquerra Republicana signa el compromís de derogació de la LRSAL

Aquesta tarda  a Barcelona en un acte celebrat a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Esquerra Republicana ha signat el document que recull el compromís que, davant les properes eleccions a corts generals del proper 20 de desembre,  s’impulsarà i promourà  la derogació de la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local (LRSAL), i que la defensa de l’autonomia local sigui un dels eixos de treball de la propera legislatura.

Al mateix temps el document impulsat per la Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis i Comarques apunta  la ferma voluntat i compromís de garantir la prestació municipal efectiva d’aquests serveis en el marc de l’exercici legal de les seves competències.

Andreu Francisco, alcalde d’Alella, que ha signat en representació de la formació republicana , ha manifestat que “els ajuntaments ens devem a la nostra ciutadania i no podem aplicar una llei que atempta contra la seva qualitat de vida.”

En el transcurs de  l’acte a la seu de la Via Laietana el compromís també ha estat signat  per Democràcia i Llibertat, PSC-PSOE,  En Comú Podem i UDC.

Moment de la signatura del compromís de derogació de la LRSAL