Diumenge, 6 d'abril de 2014

Esquerra Republicana surt al carrer per reivindicar els drets socials

Esquerra Republicana de Catalunya ha participat aquest diumenge al matí a la manifestació de Barcelona ‘Defensem els nostres drets per una Catalunya social’, convocada pels sindicats. Per part d’Esquerra hi ha assistit el cap de llista d’ERC-NECat-Catalunya Sí a les eleccions europees, Josep-Maria Terricabras, el portaveu adjunt del grup parlamentari d’ERC, Oriol Amorós, el secretari Nacional d’Organització, Josep Carrapiço, el secretari nacional d’Imatge i Comunicació, Guillem Clapés i el secretari Nacional d’Innovació política, Lluís Pérez. El candidat d’ERC-NECat-Catalunya Sí a les eleccions Europees, Josep-Maria Terricabras, ha explicat que ‘ERC sortim al carrer per reivindicar els drets socials. Hem de treballar per aconseguir una Europa més social i més justa. Molts grups del Parlament Europeu ja reclamen més inversions i una aposta ferma pel treball juvenil. Pel que fa als pressupostos, Terricabras ha dit que ‘aquests pressupostos no són els que voldria ERC ni els que es mereix la societat catalana. Han de ser els últims pressupostos autonòmics. Per evitar més retallades, hem de dotar-nos de les eines d’un estat i gestionar els nostres recursos’.

Oriol Amorós i Josep-Maria Terricabras amb Josep Maria Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya