Dilluns, 21 d'agost de 2017

Ester Capella i Joan Tardà, aquest dilluns i dimarts a les jornades de la Fundació Irla de l'UCE

A causa dels atemptats de Barcelona i Cambrils es va suspendre l'agenda de dijous a diumenge

Els diputats d'Esquerra Republicana a Madrid Ester Capella i Joan Tardà participen aquest dilluns i dimarts, respectivament, a les VIII Jornades de la Fundació Josep Irla en el marc de la Universitat Catalana d'Estiu (UCE) de Prada. Les jornades es reprenen aquest dilluns després de ser suspeses dijous a causa dels atemptats terroristes a Barcelona i a Cambrils.

Sota el lema genèric A les portes del Referèndum, les dues sessions que es faran giraran a l'entorn dels aspectes jurídics del dret a decidir i les complicitats en l'àmbit i social i de partits per teixir les bases d'una futura República.

Ester Capella intervé aquest dilluns a l'aula 311 del Liceu Renouvier, escenari de l'UCE, mentre que Joan Tardà ho farà demà dimarts a l'espai del tendal. Totes dues xerrades són a les 4 de la tarda.

A causa dels atemptats de dijous van quedar suspeses les altres sessions previstes fins a aquest diumenge, que havien de comptar amb la també diputada a Madrid Teresa Jordà, el  vicesecretari d'Organització d'ERC, Isaac Peraire, el portaveu nacional de les JERC, Pau Morales, i l'excoordinador del Pacte Nacional pel Referèndum, Joan Ignasi Elena.