Dissabte, 5 de setembre de 2015

Forcadell: 'En un nou país les dones podran fer de dones'

Els candidats de Junts pel Sí Raül Romeva, Carme Forcadell, Muriel Casals, Anna Simó,Irene Rigau, Elisenda Paluzie i Isona Passola han presentat la campanya “Juntes pel Sí” al Mercat de la Llibertat de Gràcia

La número 2 per Barcelona de Junts pel Sí, Carme Forcadell, ha estat l’encarregada de presentar la campanya “Juntes pel Sí” que s’està desenvolupant a més de 150 viles i ciutats de Catalunya.

Forcadell, acompanyada del cap de llista Raül Romeva, així com de Muriel Casals, Anna Simó, Irene Rigau, Elisenda Paluzie i Isona Passola (números 1 3, 13, 19, 72 i 76 respectivament); han visitat el Mercat de la Llibertat del barri de Gràcia de Barcelona per parlar amb dones sobre el 27S i la necessitat d’anar a votar apostant per un estat propi.

La candidata ha explicat que la campanya “Juntes pel Sí” 'va adreçada a les dones entenent que són part beneficiada d’un nou país, ja que avui en dia supleixen bona part dels serveis socials.' Per a Carme Forcadell 'les dones podran fer de dones, no de cangurs en cas de les àvies o de companyes en cas de les cuidadores' i ha afegit que 'cal informar i mobilitzar el vot femení.'

La campanya “Juntes pel Sí” la protagonitzen totes les dones inscrites com a candidates que, organitzades en grups de treball, recorren diverses ciutats i viles d’arreu del país per tal de convèncer aquelles dones que encara no han decidit el seu vot.

Juntes pel Sí al Mercat de la Llibertat