Dimarts, 31 de març de 2009

Governació construirà quatre torres de telecomunicacions

La Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques construirà, en el marc del pla Catalunya Connecta, quatre noves torres de telecomunicacions per solucionar les deficiències de cobertura de serveis de comunicacions electròniques detectades en diversos municipis. Les quatre noves torres es construiran a Talavera (Segarra), Sentmenat (Vallès Occidental), Senan (Conca de Barberà) i Aitona (Segrià).

Les noves torres formen part d’un pla d’extensió dels serveis de comunicacions electròniques que, seguint el compromís del conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, garantirà que al 2010 tots els nuclis de població de més de 50 habitants tinguin cobertura de TDT, telefonia mòbil i Internet de banda ampla.

El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, ha manifestat que “la construcció d’infraestructures com la de Talavera és fonamental per desplegar els serveis de telecomunicacions i garantir la cohesió
territorial o, el que és el mateix, que tots els ciutadans tinguin accés a aquests serveis visquin on visquin”
.

Jordi Bosch