Dissabte, 10 de desembre de 2016

Joan Llodrà i Mateu Matas ‘Xurí’ han estat escollits nous presidents d'Esquerra Republicana de les Illes Balears i Mallorca

Esquerra Republicana de Mallorca ha celebrat aquest dissabte el seu Congrés on ha escollit nou president i nova executiva. L'equip capitanejat per en Mateu Matas "Xurí" ha obtingut un ampli suport, gairebé un 90% de la militància. El nou president ha expressat que, "la nova etapa que s'obre en els propers mesos i anys ha de servir per teixir una xarxa que permeti avançar cap a la sobirania social i nacional". En aquest sentit, a la cloenda, ha explicat que el projecte que genera més il·lusió és el de treballar en pro de tots els mallorquins i mallorquines i ha promès ‘esforç, dedicació, treball i compromís’ per anar cap aquesta direcció.

Per altra banda, Esquerra Republicana de les Illes Balears ha convocat avui la seva militància en una jornada electoral a cada una de les illes per tal d'escollir nou president i nova executiva. L'equip liderat per en Joan Llodrà ha obtingut un suport del 73% de la militancia. El nou president ha volgut donar les gràcies a l'Executiva sortint i al seu president, Guillem Morro, per tota la dedicació dels últims temps.
A la cloenda, a la qual han assistit diferents entitats i partits polítics, han intervingut Mònica Palacín, Secretària d'Organització d'Esquerra Republicana, i Bernat Picornell, senador. Palacín i Picornell han mostrat tot el suport cap als dos nous equips i han esperonat a tots els militants a "remar cap a una mateixa direcció".