Dimarts, 18 de juliol de 2017

Jordi Sabaté és el nou president del Consell Comarcal del Priorat

Jordi Sabaté va ser nomenat ahir com a nou president del Consell Comarcal del Priorat. L’alcalde de Vilella Baixa va ser escollit amb el vot favorable de tots els consellers i una única abstenció. Sabaté ocuparà la Presidència del Consell Comarcal del Priorat en virtut de l’actual acord de govern, signat a principi de legislatura per CiU i Independents-ERC.

En el seu discurs de presa de possessió, Sabaté va anunciar que s’apostarà per polítiques de defensa de la carta del paisatge, defensant la candidatura perquè la UNESCO reconegui aquest valor, i que es treballarà pel desplegament de la carta europea de turisme sostenible. El republicà va recordar que “hem de seguir implementant el Pla estratègic de desenvolupament comarcal i defensant el paisatge agrícola mediterrani”. En aquest sentit, va remarcar que “ho farem amb la participació de tothom i afrontarem el repte cabdal de la gestió de l'aigua i la revisió de les concessions actuals”.

Sabaté va demanar el suport de tots els grups i consellers pels reptes de futur que tenen plantejats com a comarca i va agrair la confiança per haver estat triat. El republicà va destacar que el CC Priorat està al costat del procés i de la celebració referèndum l'1 d'octubre: “Estem en uns mesos decisius a nivell nacional i comarcal, d'aquí a l'1 d'octubre passaran moltes coses i caldran tots els suports. El Consell Comarcal del Priorat ja s'ha manifestat sempre a favor del procés i ho seguirem fent”.

Jordi Sabaté ( a l'esquerra de blanc) després de ser nomenat president del Consell Comarcal del Priorat