Dijous, 29 de març de 2012

Junqueras: 'Esperem una gran mobilització ciutadana contra una reforma laboral que s'ha demostrat ineficient'

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha animat a la ciutadania d'arreu dels Països Catalans a participar a la vaga general d'avui. Junqueras ha declarat que 'esperem una gran mobilització ciutdadana' atesa la situació actual, 'amb 750.000 aturats a Catalunya, xifra que s'ha vist augmentada des de l'aprovació de la reforma laboral, i amb un PIB cada cop més a la baixa'. Segons Junqueras, aquestes dades demostren 'la ineficiència d'una reforma laboral que va contra els interessos dels catalans i catalanes'.

Junqueras ha valorat positivament les primeres dades que apunten a una disminució del consum elèctric i s'ha mostrat esperançat respecte al seguiment de la vaga: 'esperem que sigui un èxit, ja que la societat ho necessita'.

El president d'Esquerra Republicana ha fet aquestes declaracions en l'acte d'inici de la vaga general que ha tingut lloc a la Plaça de Catalunya, a Barcelona. A l'acte també hi han assistit Anna Simó, portaveu del grup parlamentari d'Esquerra Republicana, Joan Tardà, diputat al Congrés, i Gerard Gómez del Moral, portaveu nacional de les JERC.