Dijous, 18 de juliol de 2013

Junqueras: ‘Hem aconseguit un acord amb Govern i Sindicats per garantir el model de la CCMA i hi seguirem treballant’

El president d’ERC lamenta que un artifici d’ICV, C’s i PP ha impedit poder votar l’acord sobre l’ERO de TV3, i anuncia que seguirà treballant perquè tenim un compromís, el camí existeix i el seguirem.

El president del Grup Parlamentari d’ERC, Oriol Junqueras, ha explicat que ‘hi ha una alternativa a l’ERO tal com el va plantejar el Govern i en aquesta alternativa hi estan d’acord Govern i els comitès’. Junqueras ha lamentat que no s’hagi pogut votar aquest acord ‘per una maniobra, un artifici i estranya aliança entre C’s, PP i ICV-EUiA però aquest acord segueix existint i hi treballarem i vetllarem perquè l’acord amb el compromís del Govern i els comitès es pugui concretar. Estem convençuts que aquesta alternativa és millor que l’ERO que va plantejar el Govern en un primer moment’. L’acord proposa mesures alternatives que cerquin la conservació de llocs de treball, prioritzant aquelles que tinguin un caràcter voluntari i que generin estalvi, al capítol 1 del pressupost.

Junqueras ha explicat que ‘si algú es pensa que la millor defensa de la corporació la faran el PP i C’s al costat d’ICV és que no ha entès res de res, i quan algú es posa al costat de C’s i PP per impedir que es pugui votar aquest compromís, que existeix estirant al govern i amb el suport dels treballadors de la corporació , és evident que està fent un molt mal servei al nostre país i a la Corporació'.

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras