Divendres, 1 de maig de 2015

Junqueras: 'La nostra prioritat és lluitar contra l'atur i la precarietat laboral'

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, i l'alcaldable per Barcelona, Alfred Bosch, han explicat aquest divendres abans de la manifestació de l'1 de Maig, que la seva prioritat és la lluita 'contra l'atur i la precarietat laboral', i han criticat que la recuperació econòmica no arribi a tots els ciutadans per igual.

'Més enllà que al govern espanyol li interessi dir que la situació ha millorat, els nostres ciutadans que són testimoni de les dificultats severes, com els aturats de llarga durada, ens mostren la realitat, que ens obliga a seguir esforçant-nos per aixecar l’economia del país'
, ha reclamat Junqueras. La recepta perquè la recuperació arribi 'a qui hauria d'arribar' passa, per Junqueras, per intensificar el diàleg social.

Acte d'homenatge a Francesc Layret
Bosch, per part seva, també ha participat a l'acte d'homenatge a Francesc Layret que, com cada any, s'ha fet a la Plaça Goya de Barcelona. L'alcaldable per la capital catalana ha explicat que Esquerra dóna suport a eines concretes per lluitar contra la precarietat. 'Defensem pactes contra la precarietat laboral i el salari mínim de ciutat', ha explicat.

L'acte d'homenatge a Francesc Layret ha estat presentat pel president del Fòrum Sindical d'Esquerra Republicana, Cesc Posch, i ha comptat amb les intervencions del regidorable Jordi Castellana, i d'Alfred Bosch, que han defensat la necessitat d'un nou país més net i just, també en matèria de política laboral.

Junqueras i Bosch durant la manifestació de l'1 de Maig a Barcelona