Dilluns, 8 de juny de 2009

Junqueras, la veu dels Països Catalans al Parlament Europeu

L'eurodiputat d'Esquerra, Oriol Junqueras, ha celebrat avui, després de conèixer els resultats dels comicis al Parlament Europeu, que 'hem revalidat la veu independentista a Europa'. Esquerra ha obtingut un 9,21% dels vots a Catalunya i ha consolidat l'eurodiputat. 'Avui hem fet una passa més, aquesta és una passa que jo hauré de continuar fent al Parlament Europeu, però que l'hem fet tots junts', ha apuntat Junqueras, 'la feina ha de ser conjunta, l'hem de fer a tot arreu, a totes les institucions'. L'eurodiputat independentista ha apostat per 'estendre la mà a totes les forces catalanistes per treballar en benefici dels interessos dels Països Catalans'. 'Tenim molta feina a fer, no ens deixeu sols', ha dit Junqueras, 'treballaré dur per aquest país com ho fa tot aquest partit'.

Per la seva banda, el president d'Esquerra, Joan Puigcercós, s'ha felicitat perquè 'l'objectiu s'ha aconseguit, hem revalidat el nostre eurodiputat'. 'Torna a haver-hi un eurodiputat independentista al Parlament Europeu', ha afirmat Puigcercós, 'Esquerra ha demostrat que en temps difícils la gent sap respondre'. 'És un molt bon punt de partida, però hi ha molt camí per córrer i molt per treballar', ha afegit.

Simó, Benach, Ridao, Puigcercós, Junqueras i Rovira