Dijous, 6 d'agost de 2015

Junts pel Sí aconsegueix, en menys de 24 hores, l’objectiu de tenir 13.500 candidats

La campanya “Fes-te candidat pel sí” es proposa ara assolir els 40.000 candidats, el mateix nombre de voluntaris que van fer possible el 9N

La candidatura unitària Junts pel Sí ha assolit, en menys de 24 hores, el repte que ahir el cap de llista, Raül Romeva, plantejava: el d’aconseguir un mínim de 13.500 suports per formar una llista simbòlica amb milers de candidats (100 candidats per a cada un dels 135 escons del Parlament).

'És una llista simbòlica que farà que al Parlament no hi entrin només diputats, sinó una onada d’il·lusió i compromís, amb milers i milers de candidats que volem el mateix. Només junts aconseguirem la gran força democràtica necessària per asseure’ns a negociar amb Espanya i Europa' va dir Raül Romeva destacant així la importància de sumar i estar units.

Romeva va destacar que 'Europa i el món ens mira mentre el govern d’Espanya ens amenaça' i va demanar 'respondre com sabem fer-ho: amb la revolta dels somriures i amb la força de les urnes'. Així doncs, des de la candidatura es valora aquest èxit de 13.500 candidats en menys de 24 hores com la prova que la 'revolta dels somriures' és un fet a Catalunya.

Davant l’èxit que ha tingut la campanya “Fes-te candidat pel sí” i amb la voluntat de seguir sumant més suports, la candidatura Junts pel Sí es fixa un nou repte: assolir 40.000 candidats d’aquí al setembre. Mirant d’igualar així, el nombre de voluntaris que van participar al 9N.

Junts pel Sí ha ressaltat des del principi el seu caràcter inclusiu i ha assegurat que és una candidatura que va més enllà de les 135 persones que figuren a la llista. Amb la idea que és un projecte de tothom, busca la màxima implicació de totes les voluntats que s’han unit en favor de poder decidir el futur de Catalunya per tal d’aconseguir una majoria que representi una gran força democràtica als ulls d’Europa i el Món.

Junts pel Sí va estrenar ahir el seu nou web www.juntspelsi.cat, on es pot aconseguir informació sobre la campanya “Fes-te candidat pel sí”, consultar el llistat de suports i fer-se candidat. Al seu torn, el web també ofereix tota la informació dels candidats oficials i les últimes notícies, així com els diferents actes previstos.

Junts pel Sí