Dimecres, 16 de setembre de 2015

Junts pel Sí es reuneix amb la Taula del Tercer Sector

Els candidats Neus Munté (núm. 8, Barcelona) i Oriol Amorós (núm. 18, Barcelona) s’han reunit aquest matí amb la Taula del Tercer Sector. El president de la Taula, Oriol Illa, els hi ha presentat el document “Propostes per un país més just” que inclou 45 propostes adreçades als partits polítics en visites a les eleccions del 27S.

Després de la reunió Munté ha dit que 'hi ha propostes d’aquests 45 punts que són compartides per Junts pel Sí, coincidim en la necessitat de disposar d’instruments que no tenim però que necessitem per fer front a les necessitats socials del país.' Munté ha afegit que durant la reunió s’ha invertit bona part del temps a parlar sobre la 'necessitat d’augmentar l’ocupació quantitativament i qualitativament' i que 'coincidim en la necessitat de millorar l’atenció a les famílies i la millora de les polítiques d’habitatge'.

Oriol Amorós ha subratllat que 'estem d’acord en que les polítiques socials siguin efectives abans que es produeixin les desigualtats i en aquells elements que reforcin la independència de les persones, com pot ser la renda mínima de ciutadania o la inserció laboral dels col·lectius més desafavorits'. A la mateixa reunió també s’ha parlat sobre la important tasca d’acollida dels refugiats sirians.

Reunió amb la Taula del Tercer Sector