Dimarts, 26 de juliol de 2016

JxSí presenta una iniciativa al Parlament de suport al sindicalista Andrés Bódalo

El Grup Parlamentari considera 'desproporcionada' la condemna imposada de tres anys i mig de presó al regidor de Jaén

El grup parlamentari de Junts pel Sí ha entrat a registre, juntament amb els grups de la CUP i CSQP, una proposta de resolució que 'se suma a la petició d'indult del sindicalista Andrés Bódalo'. Bódalo fa front a una condemna de tres anys i mig de presó 'per l'únic delicte de defensar els seus companys i els drets de milers de jornalers d'Andalusia', en una protesta pacífica que, al 2012, va sortir al carrer en favor dels drets socials del món rural andalús.

La proposta, que se substanciarà a la comissió de Treball del Parlament, rebutja la condemna, que considera 'desproporcionada' i apel·la a la situació d'extrema vulnerabilitat de l'entorn familiar més proper de Bódalo.

Mitjançant la proposta de resolució, signada pel diputat Chakir El Homrani, el Parlament manifesta 'la seva solidaritat i suport' als vaguistes que s'han mobilitzat per demanar la llibertat del regidor de Jaén en Común.

Chakir El Homrani, diputat per Junts pel Sí,  acompanyat per diputats de CSQP i de les CUP registrant la proposta de resolució al Parlament
Chakir El Homrani, diputat per Junts pel Sí, acompanyat per diputats de CSQP i de les CUP registrant la proposta de resolució al Parlament