Dijous, 17 d'agost de 2017

La Fundació Irla obre les VIII Jornades en el marc de la Universitat Catalana d’Estiu ‘A les portes del Referèndum’

Amb motiu de l'atemptat de Barcelona, les Jornades de la Fundació Josep Irla a la Universitat Catalana d'Estiu de Prada han quedat suspeses fins dilluns

La Fundació Josep Irla enceta aquest dijous les seves VIII Jornades en el marc de la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) de Prada, que aquest dimecres arrencava la seva 49a edició al Liceu Renouvier. Aquest any les jornades tenen com a lema A les portes del referèndum i, en cinc sessions diferents, repassaran aspectes com el mateix context polític, el paper del jovent, la mobilització de la societat civil, el marc jurídic i les complicitats en l’espectre social i de partits per teixir les bases d’una futura República. Les xerrades seran a les 4 de la tarda a l’Aula 311 de la seu de la UCE, amb aquesta agenda:

Divendres, 18 d’agost
Horitzó Referèndum, amb Teresa Jordà, diputada d’ERC al Congrés, i Isaac Peraire, vicesecretari general de Coordinació Interna, Territori i Organització d’ERC.

Dissabte, 19 d’agost
El jovent davant del Referèndum, amb Pau Morales, portaveu nacional de les JERC.

Diumenge, 20 d’agost
La societat civil es mobilitza, amb Joan Ignasi Elena, excoordinador del Pacte Nacional pel Referèndum.

Dilluns, 21 d’agost
Aspectes jurídics del dret a decidir, amb Ester Capella, diputada d’ERC al Congrés.

Dimarts, 22 d’agost
(Al tendal) Independència i fraternitat, amb Joan Tardà, portaveu d’ERC al Congrés de Diputats.