Dimarts, 20 de maig de 2014

La voluntat de tancar canals de TV3 és una involució democràtica i un assetjament als mitjans audiovisuals que fan país

El candidat d'Esquerra Republicana – NECat – Catalunya Sí a les eleccions al Parlament Europeu, Josep-Maria Terricabras, ha afirmat aquest matí des de la Plaça de Catalunya a Barcelona que 'la voluntat del govern espanyol de tancar canals de TV3, i el tancament de Canal 9, és una involució democràtica i un assetjament als mitjans audiovisuals que fan país'. Ha afegit que 'l'escapçada de les nostres institucions i competències és l'alternativa a la independència que ens ofereix l'Estat espanyol'.

Terricabras ha destacat que 'aquest és el futur que l'Estat espanyol ens ofereix. Ni federalismes, ni pactes fiscals. Les bones paraules, que acompanyen uns fets consumats terribles, són una mostra de cinisme'. Segons el candidat d'Esquerra Republicana – NECat – Catalunya Sí, 'l'objectiu del PP és destruir la diversitat, anul·lar l'autogovern, uniformitzar l'Estat i liquidar el catalanisme'

Terricabras atén els mitjans a la Plaça Catalunya