Dimarts, 23 de setembre de 2014

Les dones han derrotat a Rouco i Gallardón

El diputat d'Esquerra Republicana al Congrés Joan Tardà ha afirmat aquest dimarts que la retirada de la reforma de l'avortament ‘és una victòria de les dones que han derrotat a Rouco i a Gallardón’. En declaracions als passadissos del Congrés, Tardà ha admès estar molt satisfet per la retirada i ha subratllat que la mobilització duta a terme per les dones ha deixat clar que 'val la pena lluitar'.

"La contestació popular ha derrotat a un dels ministres més integristes del Govern del senyor Rajoy. Han intentat carregar-se els drets sexuals i reproductius de les dones i han sortit escaldats", ha sentenciat. El diputat ha celebrat també que dimiteixi i abandoni la política ‘un ministre que va impulsar una reforma tot i saber que atemptava contra els drets de les dones’ tot i això no ha volgut oblidar que ‘tot i haver-se aturat, l’avantprojecte va ser aprovat per tot el Consell de Ministres amb Mariano Rajoy presidint-lo i avalant-lo’.

La reforma del codi penal és “autoritària, classista i tramposa”