Dimecres, 21 d'octubre de 2009

Lladó: 'El PP i Bartomeu Vicens ens retornen a la passada legislatura'

Davant la notícia que el PP no descarti fer ús del vot del diputat del grup mixt, Bartomeu Vicens, per tirar endavant la seva proposta de Son Baco, el president d’esquerra a les Illes Balears, Joan Lladó, considera que: “El PP i Bartomeu Vicens ens retornen a la passada legislatura".

Segons el president d’Esquerra, després de l’acord assolit entre els diferents integrants del pacte de govern al Consell de Mallorca, precisament en el sentit de retirar l’esmena que UM plantejava al decret turístic i que hauria permès la construcció del camp de golf de Son Baco, i la posterior rebel·lió del batle de Campos, Guillem Ginard, contra la decisió del seu partit, “els dubtes de Vicens ens fan dubtar de la direcció del partit”. En aquest sentit, Lladó ha recordat que Vicens “només està suspès de militància i entenem que encara manté vincles amb UM”.El president d'Esquerra-Illes  també reclama al president d’UM Miquel Àngel Flaquer “que cessin de manera definitiva els shows i demostri que pot fer acomplir els acords assolits”.

Davant el fet que la simple abstenció de Vicens a la reunió de la ponència seria suficient perquè la proposta del PP arribàs al ple del Parlament, on el vot del diputat del grup mixt seguiria essent decisiu, el president d'Esquerra-Illes, Joan Lladó, no ha dubtat en qualificar aquesta situació com un "retorn a la passada legislatura, la pitjor que s’ha conegut a les Balears en matèria de corrupció, i en el decurs de la qual es van congriar tots els su­posats delictes que avui s’estan investigant per part de la Justícia".

Lladó també ha contestat al portaveu del PP, Francesc Fiol, que digué que el vot d’en Vicens representaria un triomf de les forces del bé sobre les del mal; i ha declarat que “el bé només és representat per imputats al cel del Partit Popular, la resta de la gent entén pel bé la honestedat i no el que ens vol fer creure Fiol”.

Joan Lladó