Divendres, 25 de setembre de 2015

Muriel Casals: 'Hem d'aprofitar aquesta oportunitat de fer un nou estat en tots els sentits i per treballar per l'equitat'

Més de 200 dones al dinar d'empresàries Juntes pel Sí amb Muriel Casals, Sílvia Requena i Isona Passola

La candidata numero 3 de Junts pel Sí per Barcelona, Muriel Casals, ha destacat que 'no hem de badar i hem d'aprofitar aquesta oportunitat en tots els sentits i per treballar per l'equitat. Una part de la força de les dones és que hem participat d'una manera molt clara en l'activitat econòmica des de tots els sectors, el primari, el secundari , el sector serveis...Demanem i volem un estat propi amb un estat del benestar que correspon als impostos que paguem, a l'esforç que fem. Un estat del benestar fort afavorirà el desenvolupament de les dones en tots els àmbits'.

Isona Passola, membre de la candidatura de Junts pel Sí, ha constatat com n'és de difícil per les dones prosperar en el món empresarial i la majoria tiren endavant petites i mitjanes empreses. 'El que passi el 27s és clau per la dona perquè si fas un país nou, una estructura nova, tots els vicis i dinàmiques automàtiques adquirides de desigualtat es puguin trencar.' Que guanyi Junts pel Sí amb una àmplia majoria és summament important pel reconeixement internacional i ho és també per les dones perquè hem d'aprofitar aquesta ocasió per poder tenir un paper destacat en el nou estat i afavorir la diversitat des de l'equitat, la igualtat d'oportunitats, ha explicat.

Passola ha insistit que 'si seguim a Espanya l'estat del benestar trontolla, necessitem un Estat que des del primer moment tingui la dona com a prioritària, els estats que funcionen amb els serveis socials resolts és on la dona pot assolir la màxima quota de desenvolupament professional. No hi haurà un canvi real si no hi ha un canvi real que afronti la qüestió de gènere com el que aporta la llista de Junts pel Sí'.

Sílvia Requena, candidata de Junts pel Sí, ha parlat de les dones independents que han treballat tota la vida i tiren endavant les seves empreses, dones independents i actives. 'Aquesta campanya ha estat una de les més apassionants de les nostres vides. El vot de la nostra vida també serà especial pel fet d'haver tingut un espai propi a Juntes Pel Sí' ha destacat. Requena ha recordat a les dones empresàries que 'l'aventura que la Muriel Casals i la Carme Forcadell van iniciar amb moltes d'altres dones, culmina diumenge amb el nostre vot. Dones de diferents procedències ideològiques compartint un projecte encomú, tenim tots els factors alineats'.

Dinar d'empresàries