Divendres, 20 de setembre de 2013

Nou curs, mateixos reptes

Amb l'arribada del mes de setembre, l'assemblea de dones d'Esquerra Republicana, ha servit com a inici del nou curs que vindrà marcat per la contra-reforma de la llei de l'avortament que el ministre Gallardón ens vol imposar i pels continus atacs contra els drets de les dones que suposen les polítiques del Partit Popular.

Si acabàvem al curs amb l'anunci de l'exclusió de les víctimes que no han estat hospitalitzades més de 24 hores de les estadístiques oficials sobre violència masclista per tal d'invisibilitzar la violència masclista, d'ocultar les retallades en prevenció i atenció a les víctimes, i la seua pèssima gestió, aquest l'iniciarem amb el combat contra el retrocès en el nostre dret a decidir sobre el nostre propi cos.

Com sempre al servei de la conferència episcopal, Gallardón pretén retrocedir 30 anys enrere tornant als supòsits i la inseguretat mèdica i jurídica per a dones i professionals de la salut. Ens hi trobarà enfront contra la seua contra-reforma i contra el seu intent de criminalització pel simple fet de decidir sobre el nostre cos i les nostres vides.

Anna Peña i Aso
Secretària d'Imatge i comunicació Esquerra Republicana del País Valencià