Dilluns, 3 d'abril de 2017

Rufián: 'Considerem que no estem fent res susceptible de ser perseguit per la Fiscalia. L’únic que volem és votar, convé repetir-ho'

El portaveu adjunt d’Esquerra Republicana al Congreso, Gabriel Rufián, ha anunciat aquest matí que el Govern i els dirigents catalans no estan fent res que pugui ser investigat ni perseguit per la Fiscalia de l’Estat, ja que l’única cosa que s’està fent és intentar que el poble pugui votar. ‘Considerem que el Govern de Catalunya i els catalans no fem res que sigui susceptible de ser perseguit. En tot cas, és més una pregunta per la Fiscalia que per nosaltres’, ha afirmat Rufián. ‘L’únic que volem és votar, a vegades convé repetir-ho’, ha sentenciat

Entenem que hi ha moltes més coses importants que perseguir l’anhel o la voluntat d’un poble de decidir el seu futur davant una urna. Creiem que perseguir això és totalment antidemocràtic’, ha defensat el republicà davant les preguntes sobre les investigacions que està duent a terme la Fiscalia de l’Estat. Rufián ha recordat que ‘per segons quines coses, la Fiscalia és molt ràpida, mai falla i té una capacitat important per afinar coses’.

Comissió d'investigació sobre la Guerra bruta
Rufián ha destacat també que dimecres 'hi ha una comissió d’investigació més important dels darrers anys que és per fiscalitzar la guerra bruta de Fernández Díaz i els seus'. El republicà ha anunciat que li demanaran a De Alfonso que torni a repetir allò de ‘les hemos destrozado el sistema sanitario’ i a l’ex ministre li demanarà que expliqui ‘qui és el senyor X’.

Finalment, ha celebrat que l’Audiència Nacional hagi arxivat la causa contra el regidor de la CUP, Joan Coma. ‘És una bona notícia, sembla que que trencar ous no és delicte’, ha afirmat Rufián.