Dijous, 21 de setembre de 2017

Rufián en reconeixement als detinguts ahir: “Sou la dignitat d’aquest país"

El portaveu adjunt al Congrés, Gabriel Rufián, a Cerdanyola del Vallès davant de més de 1300 persones ha donat les gràcies a tots els detinguts ahir citant-los un a un, “gràcies perquè sou la dignitat d’aquest país, un país que és molt millor del que pensen a Moncloa, Ferraz i a la seu de Ciudadanos”.

Rufián ha insistit que “quan imprimir és un delicte, autodeterminar-se és un deure”.
Gabriel Rufián ha explicat als assistents que aquests dies “sentireu a dir que la culpa és de Rajoy, ho repeteixen com un mantra, i és mentida, vol dir això que tenen convençuts al PSOE, a Ciudadanos, a la fiscalia, al Tc, a la brunete mediàtica…?”

La directora general de joventut del Govern, Marta Vilalta, ha celebrat que “som aquí tossudament alçats i no tenim por, sortirem al carrer i omplirem les urnes de vots el proper 1 d’octubre. Per moltes prohibicions que ens imposin nosaltres sortirem a omplir carrers i places a defensar els nostres drets en aquesta autèntica revolució de la dignitat. ”.

Vilalta ha explicat que ha sentit l’orgull de país, de la gent que ahir va fer guàrdia davant del Departament d’economia, del jovent que ha sortit al carrer a defensar i liderar per guanyar el futur i el present que volem per tots nosaltres. Orgull de ciutadania que defensa els seus drets

El diputat al Parlament i secretari de política municipal d’Esquerra Republicana, Marc Sanglas, ha dit que “no podem permetre que la gent que està fent possible que tots puguem votar estigui empresonada mentre els corruptes campen pel carrer, els volem tots a casa, ja!”
El secretari de política municipal d'Esquerra Republicana ha fet un reconeixement als alcaldes i alcaldesses que passaran pels jutjats per haver-se compromès a deixar que els seus ciutadans puguin exercir el dret més bàsic que és l’exercici del dret de vot.

Helena Solà, portaveu del Grup Municipal d’Esquerra Republicana a l'Ajuntament de Cerdanyola ha citat els noms de tots els detinguts ahir i ha arrencat una gran ovació dels assistents. Solà ha explicat que ens acusen de no complir la llei, i obvien que fa anys per llei no es podia parlar català, les dones i les persones negres no podien votar, per llei en alguns llocs es practica l’ablació, no va de lleis, són “lleis fetes per post-franquistes que s’amaguen darrere de la seva Constitució i ens diuen colpistes a nosaltres que tenim el mandat democràtic del poble atorgat per les urnes”.

Gabriel Rufián a Cerdanyola