Dilluns, 10 de juliol de 2017

Sabrià: “Ens adrecem als votants dels Comuns i estem convençuts que aquests es posaran del costat de la democràcia i avui això és posar-se al costat del referèndum”

El portaveu d’Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha fet una crida als votants dels Comuns a posar-se al costat de la democràcia i el referèndum. “No negaré que ens hagués agradat que els Comuns prenguessin una altra decisió, però estic convençut que molts dels seus votants actuaran en consciència”, ha afirmat Sabrià. “Ens adrecem als seus votants i estem convençuts que aquests es posaran del costat de la democràcia i avui això és posar-se al costat del referèndum”, ha defensat.

La democràcia s’imposarà a Catalunya, i els partits hem de decidir si estem al costat de defensar l’statu quo o de l’únic canvi possible, que és el referèndum i la República”, ha reblat Sabrià. El portaveu republicà ha recordat que “el referèndum qüestiona els fonaments mateixos del Règim del 78” i ha explicat que costa d’entendre que alguns partits que havien reivindicat el canvi social, ara no estigui del costat del referèndum. “Se’ns fa molt estrany veure gent que deien que ho canviarien tot des de baix que ara se situïn en contra el referèndum”, ha afegit. S’ha mostrat esperançat, però, que finalment tots els partits coincidiran al procés constituent.

Sabrià ha manifestat que ha arribat un moment en què els ciutadans no poden esperar el permís d’un estat que impedeix votar ni del Tribunal Constitucional: “Hi ha una majoria de ciutadans de Catalunya que vol votar i que no esperarà a rebre el permís de l’Estat o del Tribunal Constitucional”, ha sentenciat.

Sabrià:
Sabrià: "Ens adrecem als votants dels Comuns i estem convençuts que aquests es posaran del costat de la democràcia i avui això és posar-se al costat del referèndum"